ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Nowogrodzie Bobrzańskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 25/2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: 25/2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Stanowisko ds. budownictwa i dróg

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Gospodarki Nieruchomościami, Inwestycji i Ochrony Środowiska

Data udostępnienia: 2017-12-11

Ogłoszono dnia: 2017-12-11 przez Małgorzata Marcichowska

Termin składania dokumentów: 2018-01-12 14:00:00

Nr ogłoszenia: 25/2017

Zlecający: Burmistrz Nowogrodu Bobrzańskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie,
2. Nieposzlakowana opinia,
3. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
4. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
5. Wykształcenie wyższe
b. Wymagania dodatkowe:
1. - znajomość obsługi biegłej komputera, pakietu biurowego
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku / staż pracy
- umiejętności zawodowe
- mile widziane wykształcenie i doświadczenie w budownictwie i prowadzeniu inwestycji
- doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z pracą w administracji samorządowej lub budżetowej
- znajomość zagadnień prawa budowlanego, prawa administracyjnego, procesu inwestycyjnego, prawa z zakresu technicznych wymagań dla dróg, transportu zbiorowego.
2. inne:
- uprawnienia budowlane, mile widziane dodatkowe uprawnienia branżowe,
- znajomość procedur i regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego,
- znajomość zasad kosztorysowania robót,
- doświadczenie w prowadzeniu kontroli i nadzoru,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku, z uwzględnieniem pracy w terenie
- predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, obowiązkowość, rzetelność, terminowość, umiejętność stosowania przepisów prawa, umiejętność skutecznego komunikowania się i przekazywania informacji, dyspozycyjność, asertywność, nakierowanie na osiąganie zamierzonych celów

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) prowadzenie postepowań administracyjnych związanych z realizacją inwestycji zmierzających w kierunku rozwoju infrastruktury gminnej,
2) udział w procesie przygotowania planów inwestycyjnych i remontów, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym:
a) realizacji projektów i decyzji związanych z procesem budowlano remontowym,
b) bieżącej kontroli wykonywanych robót i inwestycji,
d) udział w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania,
e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów,
3) sporządzanie sprawozdawczości GUS w zakresie inwestycji gminnych, współpraca z innymi jednostkami i komórkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie środków na realizację zadań z funduszy celowych, kredytów, dotacji itp. oraz współpraca z Referatem ds. Planowania i Finansów przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie robót realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zadań do budżetu gminy w celu zapewnienia ciągłości realizacji inwestycji,
4) współpraca przy przygotowaniu wniosków i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabudżetowych środków finansowych, w tym pochodzących z UE i w ramach partnerstwa publiczno – prawnego, przeznaczonych na realizację gminnych inwestycji,
a) przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwoleń na budowę,
b) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udział w pracach komisji
5) prowadzenie całokształtu spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi, a w szczególności:
a) zgodności projektowania przebiegu dróg, budowy, modernizacji i ochrony dróg, z obowiązującymi przepisami,
b) zarządzania drogami, koordynacji i obsługi współpracy z zarządcami dróg publicznych w tym nadzór nad utrzymaniem i remontem dróg gminnych i lokalnych,
c) prowadzenie ewidencji dróg gminnych (publicznych i wewnętrznych)
d) określania szczególnego korzystania z dróg, w tym wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne, dysponowanie mieniem gminy w zakresie
umieszczania, eksponowania reklam oraz wydawania decyzji w sprawie ustalenia opłat z tego tytułu,
e) prowadzenie ewidencji dróg gminnych,
f) prowadzenie spraw z zakresu transportu drogowego, transportu zbiorowego, współpraca z Zielonogórskim Związkiem Powiatowo – Gminnym,
g) prowadzenie spraw związanych z budową, utrzymywaniem i ewidencją ścieżek rowerowych i tras turystycznych
h) określania szczególnego korzystania z dróg, w tym wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne, dysponowanie mieniem gminy w zakresie umieszczania, eksponowania reklam oraz wydawania decyzji w sprawie ustalenia opłat z tego tytułu, ustalenie opat za parkowanie
i) realizacja zadań związanych z organizacją transportu zbiorowego,
j) Prowadzenie zadań związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, nadzór i kontrola w tym zakresie nad świadczącymi usługami oraz współpraca z innymi zarządcami dróg (powiatowych, wojewódzkich, krajowych),
6) współpraca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska, Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowiązków realizowanych na stanowisku pracy,
7) sporządzanie raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska,
8) Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla budynków gminnych użyteczności publicznej: świetlice wiejskie, remizy, budynek Urzędu Miejskiego i innych.
9) Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla dróg gminnych.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-01-12 14:00:00
b. Sposób:
Oferty należy przesyłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Samodzielne stanowisko ds. budownictwa i dróg” na adres: Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim ul. Słowackiego 11 66 – 010 Nowogród Bobrzański lub dostarczyć osobiście do Sekretariatu Urzędu w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12 stycznia 2018 roku, do godz. 14:00
 
W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane, o ile nie będą podpisane podpisem elektronicznym
kwalifikowanym. Oferty, które wpłyną do Urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone oferty można odebrać w sekretariacie w terminie dwóch miesięcy, po zakończonej procedurze naboru. Oferty niewykorzystane w naborze zostaną po tym czasie protokolarnie zniszczone.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony